Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Het Geveltje. Meer weten? Ontdek meer
Vera
23 jun 2026 om 21:52
Jammie…
A
22 jun 2026 om 2:56
Was lekker,jammer dat ze de frietsaus vergeten waren bij de frikandel
Noviansie
19 jun 2026 om 22:26
Heeeeeeeerlijk en super snel bezorgd
Tamara
10 jun 2026 om 20:50
heerlijk zoals altijd
Lenie
5 jun 2026 om 22:29
smaakt lekker en bezorgen super snel
Ellen
28 mei 2026 om 20:46
De friet en de bifteki waren heerlijk, maar de zatziki was een beetje flauw. Mag een teentje knoflook meer bij. Verder heerlijk gegeten, bedankt!
Astrid
28 mei 2026 om 18:46
lekker gegeten , goed verpakt en warm