Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Het Geveltje. Meer weten? Ontdek meer
Lenie
5 jun 2026 om 22:29
smaakt lekker en bezorgen super snel
Ellen
28 mei 2026 om 20:46
De friet en de bifteki waren heerlijk, maar de zatziki was een beetje flauw. Mag een teentje knoflook meer bij. Verder heerlijk gegeten, bedankt!
Astrid
28 mei 2026 om 18:46
lekker gegeten , goed verpakt en warm
Marco
27 mei 2026 om 19:24
Snel in huis en de shoarma is heerlijk.
jeroen
23 mei 2026 om 19:13
Zoals altijd goed en lekker en snel toppers